T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ANKARA / PURSAKLAR - Cahit Zarifoğlu İmam Hatip Ortaokulu

Haberler

Berat Kandili vesilesiyle, Cahit Zarifoğlu İmam Hatip Ortaokulu öğrencilerimizin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenlerimiz nezaretinde hazırlamış olduğu program icra edildi. Öğrencilerimizin Kur'an- Kerim tilaveti, ilahiler ve bu mübarek gecenin anlam ve önemini belirten etinliklerle renklendirdiği programımızın hazırlanmasında emeği geçen öğretmenlerimize teşekkür ediyoruz.

Şbt

Cahit Zarifoğlu İmam Hatip Ortaokulu 5. sınıf öğrencilerimize yönelik düzenlenen Anadolu Medeniyetleri Müzesi gezimizde öğrencilerimiz, Anadolu medeniyetlerinden kalan eserleri ve eşyaları inceleyerek, konu hakkında yapılan sunumu dinleyip atölye çalışmalarına katıldılar. Bu etkinlikte emeği geçen öğretmenlerimize teşekkür ediyoruz.

Milli Eğitim Bakanlığı ve İHH İnsani Yardım Vakfı işbirliğiyle devam etmekte olan Yetim Kardeş Projesi kapsamında Cahit Zarifoğlu İmam Hatip Ortaokulu olarak dünyanın farklı ülkelerinden 43 yetim kardeşimizin ihtiyaçlarını üstlenmiş bulunmaktayız. Bu hayırlı etkinliğe ortak olan tüm öğrencilerimizle gurur duyuyoruz.

Cahit Zarifoğlu İmam Hatip Ortaokulu olarak Pursaklar Belediyesi tarafından düzenlenen kitap fuarını ziyaret ettik. Birkaç farklı oturumda gerçekleştirilen ziyaretlerimiz kapsamında, öğrencilerimiz yazar söyleşilerine, kitap imza etkinliklerine katıldılar, farklı yayınevlerinin standlarını ziyaret edip kitap satın aldılar. Pursaklar Belediye Başkanı Sayın Ertuğrul Çetin'in şahsında bu güzel etkinliği organize eden Pursaklar Belediyesi'ne teşekkür ediyoruz.

Şbt

Cahit Zarifoğlu İmam Hatip Ortaokulu öğrencilerimiz, ilk astronotumuz Alper Gezeravcı'yı uzay yolculuğu dönüşünde Esenboğa Havalimanı'nda karşılayarak uzay hakkında merak ettiklerini sordular, karşılamanın ardından geleceğin astronotları olarak Pursaklar İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Mustafa KILIÇGİL'i ziyaret ettiler. Misafirperverliği için Sayın müdürümüz Mustafa KILIÇGİL'e teşekkür ediyoruz.

Cahit Zarifoğlu İmam Hatip Ortaokulu olarak HEDEF LGS 2024 sloganıyla akademik çalışmalarımıza tatilde de ara vermeden devam ediyoruz. Okulumuz 8. sınıf öğrencilerinin katıldığı "ara tatil LGS hazırlık kampı" güzel bir katılımla gerçekleştirdik. LGS'ye yönelik yoğun bir çalışma programı sonunda öğrencilerimize ikramlarda bulunduk. Kampta gönüllü olarak görev alan öğretmenlerimize fedakarlıkları için teşekkür ediyor, kampa katılıp gayretle çalışan öğrencilerimize başarılar diliyoruz.

Cahit Zarifoğlu İmam Hatip Ortaokulu güçlü ve deneyimli kadrosuyla öğrencilerimizin akademik hedeflerine ulaşmaları için çalışmalarına devam ediyor. 2024-2025 eğitim öğretim yılında LGS'ye girecek 7. Sınıf öğrencilerimizin velileriyle; LGS gündemi, çocuklarımızın bu konuda izlemesi gereken yol haritası ve okul olarak bu konuda yapacağımız çalışmalar hakkında bilgilendirme toplantısı yapıldı.

Bismillahirrahmanirrahim

Bir gece, kendisine bazı âyetlerimizi gösterelim diye kulunu Mescid-i Harâm’dan çevresini mübarek kıldığımız Mescid-i Aksâ’ya götüren Allah eksikliklerden münezzehtir. O, gerçekten her şeyi işitmekte ve görmektedir. (İsra Suresi/1)

Miraç Kandili vesilesiyle Cahit Zarifoğlu İmam Hatip Ortaokulu Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi zümremizin hazırlamış olduğu program iki ayrı oturumda gerçekleştirildi. Mirac'ın manasını anlamaya yönelik etkinliklerin yer aldığı programımızda, ayrıca 6 Şubat depreminde vefat eden kardeşlerimizin ruhu için Kur'an'ı Kerim okunarak dualar edildi. Programda emeği geçen öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.

Eyl

Baba-Oğul Camide Buluşuyoruz

Cahit Zarifoğlu İmam Hatip Ortaokulu Öğrencileri ve Mimar Sinan Mahallesi Gençleri ile birlikte Mimar Sinan Camiinde buluşuyoruz .

Akşam Namazı ile başlayacak programda etkinlikler yapılıp- Kur'a ile Hediye verilecek ve İkramlar olacaktır.

Namaza alışmalarına vesile olmak için yapılan camii buluşmamıza baba-oğul davetlisiniz.

"Muhakkak ki Namaz, insanı kötülüklerden uzaklaştırır"

"Ey Rabbimiz beni ve evlatlarımı namazı dosdoğru ve devamlı kılanlardan eyle"

Eyl

YABANCI DİL AĞIRLIKLI SINIFLARDA İNGİLİZCE DEĞERLENDİRME SINAVI YAPTIK

Cahit Zarifoğlu İmam Hatip Ortaokulu olarak öğrencilerimizin akademik başarısını arttırmak amacıyla, Din Öğretimi Genel Müdürlüğünün bilgisi ve rehberliğinde, yabancı dil ağırlıklı sınıflarda okuyan 5. Sınıf öğrencilerimize İngilizce değerlendirme sınavı yaptık.

Sınavda emeği geçen herkese teşekkür ederiz.

Haz

OKULUMUZDA KARNE HEYECANI

Cahit Zarifoğlu İmam Hatip Ortaokulu olarak 2022-2023 Eğitim- Öğretim Yılının 2. dönemini karneleri dağıtarak geride bıraktık.

Karne dağıtımından sonra okul bahçesinde yapılan törende Müdür Yardımcımız Abdullah Yıldız tarafından eğitim-öğretim yılıyla ilgili kısa bir değerlendirme konuşması yapıldı.Not ortalamaları ile dereceye giren öğrencilerimiz ödüllendirildi.Çeşitli faaliyetlerde görev alan öğrencilerimize katılım belgeleri takdim edildi.İstiklâl Marşı'nın okunmasıyla öğrencilerimiz neşeyle evlerine gitmek üzere okulumuzdan ayrıldı.

Öğrencilerimizi tebrik eder,herkese iyi tatiller dileriz.